This is the worst April Fool's Day joke ever

LYAT is the cool place to hang out. You can find most of the cool people there. In LYAT you can just chill and do whatever and totally relax. "Take it easy" is the LYAT motto, for example, that's how laid back it is there. Show up if you want to have a good time. Another good reason to show up is if you want to hang out with friends.
Wayoshi
User avatar
Paper Fluts
Stare Masters
Posts: 306
Joined: Mon Oct 30, 2017 10:53 pm
Gender: Male

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Wayoshi (?) » Mon Apr 01, 2013 2:07 am

We're well into the pony offseason, this is just a random Monday. Just roll with it dude and be cool~

Dong Strongly
User avatar
What I am now
Patreon supporter
Posts: 55
Joined: Mon Oct 30, 2017 11:47 pm
Gender: Non-binary
Location: Stuck in a public restroom

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Dong Strongly (?) » Mon Apr 01, 2013 2:07 am

i think im gonna fart into a hose connected to my face

thats u

thats what you sound like idiot
Thicc like molasses thx 4 askin
:sweetielarm: Image :sweetielarm:

Killing Vector

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Killing Vector » Mon Apr 01, 2013 2:07 am

NostalgiaSchmaltz wrote:Pretty much, yeah.

I mean, if someone were to explain this random jumble of insanity, then I might be able to participate, but here I'm just left scratching my head, wondering what the hell is going on, or how any of this is considered a joke in any way shape or form.
LYAT is the cool place to hang out. You can find most of the cool people there. In LYAT you can just chill and do whatever and totally relax. "Take it easy" is the LYAT motto, for example, that's how laid back it is there. Show up if you want to have a good time. Another good reason to show up is if you want to hang out with friends.
:twistsay:

Dragoness
User avatar
Celestia's Champions
Posts: 36
Joined: Tue Oct 31, 2017 12:09 pm
Gender: Female

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Dragoness (?) » Mon Apr 01, 2013 2:07 am

:/
ImageImageImage

republic

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by republic » Mon Apr 01, 2013 2:08 am

my dad said i could sell the poop tube

republic

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by republic » Mon Apr 01, 2013 2:09 am


Shotgunbadger
User avatar
Posts: 1
Joined: Tue Oct 31, 2017 12:13 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Shotgunbadger (?) » Mon Apr 01, 2013 2:09 am

republic wrote:my dad said i could sell the poop tube

You stay away from the poop tube, boy

Lazy

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Lazy » Mon Apr 01, 2013 2:10 am

*flails around wildly, catching on fire from the force of his exertions*

BartonFink
User avatar
Posts: 20
Joined: Mon Oct 30, 2017 11:14 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by BartonFink (?) » Mon Apr 01, 2013 2:13 am

ComradeCosmobot wrote:Image

hilarious
weirdest boner right now

Lorce
User avatar
μ
Night Mares
Posts: 23
Joined: Tue Oct 31, 2017 9:24 am

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Lorce (?) » Mon Apr 01, 2013 2:14 am

Herr General wrote:Honestly? It'll probably be over in a few hours. I'm just enjoying the ability to shitpost endlessly while I can.
So this is the seriousest of threads i guess...
*shrugs* I can see this getting boring throughout the day, if it will go on for the full 24 hours, but yeah, i don't really expect anything that big to happen today that would warrant "immediate important discussion".
Smiley because i can! :skeletor:

JaneCV

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by JaneCV » Mon Apr 01, 2013 2:16 am

NostalgiaSchmaltz wrote: Pretty much, yeah.

I mean, if someone were to explain this random jumble of insanity, then I might be able to participate, but here I'm just left scratching my head, wondering what the hell is going on, or how any of this is considered a joke in any way shape or form.
It's probably best to do this once a year to let these people get it out of their systems, and it's better than having this place exist year-round.

Also I like how people are still posting the word "fag" all over the place like it's 2003 or some shit. Racial slurs aren't cool even in this environment, but hate speech against sexual minorities is still okay it turns out! Good job showing your true colors, everyone.

Pineapple

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Pineapple » Mon Apr 01, 2013 2:16 am

NostalgiaSchmalz wrote:this "jest" as you call it far too lowbrow for my tastes, forthwith i shall return to working on my magnum opus "futashy saves christmas from the martians and also has sex with master chief"
















































:skeletor:

CorvusCaw
User avatar
Maud Squad
Posts: 155
Joined: Tue Oct 31, 2017 10:39 pm
Gender: Female

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by CorvusCaw (?) » Mon Apr 01, 2013 2:17 am

fucking martians will never stop truying to ruing things
ImageImageImageImageImage

BartonFink
User avatar
Posts: 20
Joined: Mon Oct 30, 2017 11:14 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by BartonFink (?) » Mon Apr 01, 2013 2:17 am

JaceNV wrote:these people
heel turn

Westy543
User avatar
RIP old forums
Posts: 5
Joined: Tue Oct 31, 2017 12:01 am
Gender: Female

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Westy543 (?) » Mon Apr 01, 2013 2:17 am

God help you that you can't post on a pony forum for a day :pinkieshrug:

ps jace I've seen racial slurs as well, you probably shouldn't judge people on shitposting hth

Dong Strongly
User avatar
What I am now
Patreon supporter
Posts: 55
Joined: Mon Oct 30, 2017 11:47 pm
Gender: Non-binary
Location: Stuck in a public restroom

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Dong Strongly (?) » Mon Apr 01, 2013 2:18 am

JaceNV wrote: It's probably best to do this once a year to let these people get it out of their systems, and it's better than having this place exist year-round.

Also I like how people are still posting the word "fag" all over the place like it's 2003 or some shit. Racial slurs aren't cool even in this environment, but hate speech against sexual minorities is still okay it turns out! Good job showing your true colors, everyone.
i'll fag ur face
Thicc like molasses thx 4 askin
:sweetielarm: Image :sweetielarm:

Yolostar
User avatar
Chief Executive Lackey
Posts: 3
Joined: Thu Nov 02, 2017 2:24 am

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Yolostar (?) » Mon Apr 01, 2013 2:18 am

JaceNV wrote: It's probably best to do this once a year to let these people get it out of their systems, and it's better than having this place exist year-round.

Also I like how people are still posting the word "fag" all over the place like it's 2003 or some shit. Racial slurs aren't cool even in this environment, but hate speech against sexual minorities is still okay it turns out! Good job showing your true colors, everyone.
*everypony

Yarma
User avatar
*burp* Hey man you like anime?
Minty Murderer
Posts: 1
Joined: Tue Oct 31, 2017 4:57 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Yarma (?) » Mon Apr 01, 2013 2:18 am

We gonna watch my pony or what

Lets go bronies the line is in the sand
Image

Lazy

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Lazy » Mon Apr 01, 2013 2:19 am

BartonFink wrote: weirdest boner right now
why didn't you answer my qusetion way back then

republic

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by republic » Mon Apr 01, 2013 2:19 am

snakeinabox wrote: *everypony
ty for your diligence

Caldera

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Caldera » Mon Apr 01, 2013 2:20 am

Good lord, its like I'm back at pony/ef/getchan again. :skeletor: I don't even know how to feel about this.
Last edited by Caldera on Mon Apr 01, 2013 2:20 am, edited 1 time in total.

Jill
User avatar
it's the super maria sisters super show!!!
Special Flowers
Posts: 393
Joined: Mon Oct 30, 2017 10:59 pm
Gender: Female
Contact:

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Jill (?) » Mon Apr 01, 2013 2:20 am


Optimus Prime Rib Sandwich

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Optimus Prime Rib Sandwich » Mon Apr 01, 2013 2:22 am

I am a better person than any of you will ever be.

Ragnar
User avatar
Posts: 13
Joined: Sun Feb 25, 2018 7:32 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Ragnar (?) » Mon Apr 01, 2013 2:22 am

If anyone wants to seriouspost, they can take it to #ponygoons or whatev it's called

btw that's what it feels like to be me on most days except today, the day when it's okay to have fun without posting massive walls of text about how serious everything is
Gloriosa Did Nothing Wrong

Shotgunbadger
User avatar
Posts: 1
Joined: Tue Oct 31, 2017 12:13 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Shotgunbadger (?) » Mon Apr 01, 2013 2:22 am

hey this is an unironic post, I love ponies and shows about ponies and all that jazz but if having one day where you can't post about if you think there'll be more songs in the next season or something is legitimately bugging you, maybe take a break from the internet in general and relax.

Timber72

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Timber72 » Mon Apr 01, 2013 2:23 am

:(

test to see if this still works

:)

edit: DANG IT

CorvusCaw
User avatar
Maud Squad
Posts: 155
Joined: Tue Oct 31, 2017 10:39 pm
Gender: Female

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by CorvusCaw (?) » Mon Apr 01, 2013 2:23 am

Control Volume wrote:I am a better person than any of you will ever be.
your judgmentalism proves that. We should all be like you.
ImageImageImageImageImage

CorvusCaw
User avatar
Maud Squad
Posts: 155
Joined: Tue Oct 31, 2017 10:39 pm
Gender: Female

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by CorvusCaw (?) » Mon Apr 01, 2013 2:23 am

Twilight wrote::(

test to see if this still works

:)

edit: DANG IT
Looks great to me!
ImageImageImageImageImage

Dong Strongly
User avatar
What I am now
Patreon supporter
Posts: 55
Joined: Mon Oct 30, 2017 11:47 pm
Gender: Non-binary
Location: Stuck in a public restroom

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Dong Strongly (?) » Mon Apr 01, 2013 2:23 am

oh my god remember all the hateposts about jefferson starship?

oh wait, that never happened.

fjefferson starship ruled/rules
Thicc like molasses thx 4 askin
:sweetielarm: Image :sweetielarm:

Ragnar
User avatar
Posts: 13
Joined: Sun Feb 25, 2018 7:32 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Ragnar (?) » Mon Apr 01, 2013 2:24 am

Twilight wrote::(

test to see if this still works

:)

edit: DANG IT
quating this to see what you tried

lol
Gloriosa Did Nothing Wrong

NostalgiaSchmaltz

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by NostalgiaSchmaltz » Mon Apr 01, 2013 2:24 am

shotgunbadger wrote:hey this is an unironic post, I love ponies and shows about ponies and all that jazz but if having one day where you can't post about if you think there'll be more songs in the next season or something is legitimately bugging you, maybe take a break from the internet in general and relax.
It's not that, I was just completely confused as to what the hell was going on here. Or how any of this is considered a joke.

BartonFink
User avatar
Posts: 20
Joined: Mon Oct 30, 2017 11:14 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by BartonFink (?) » Mon Apr 01, 2013 2:26 am

[quote="NostalgiaSchmaltz"][quote="shotgunbadger"]hey this is an unironic post, I love ponies and shows about ponies and all that jazz but if having one day where you can't post about if you think there'll be more songs in the next season or something is legitimately bugging you, maybe take a break from the internet in general and relax.[/quote]

It's not that, I was just completely confused as to what the hell was going on here. Or how any of this is considered a joke.[/quote]
:snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop:

JaneCV

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by JaneCV » Mon Apr 01, 2013 2:27 am

NostalgiaSchmaltz wrote:
It's not that, I was just completely confused as to what the hell was going on here. Or how any of this is considered a joke.
If you're familiar with SomethingAwful at all, this is basically just our version of FYAD. If you're not familiar with SomethingAwful, FYAD is the forum where this type of jackassery is quarantined because some people find it hilarious and it tends to spill out into other forums if you don't give people an outlet for it.

stuff
User avatar
Scootaloo's Pro Scooters
Posts: 168
Joined: Tue Oct 31, 2017 3:15 am
Location: 36th state

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by stuff (?) » Mon Apr 01, 2013 2:28 am

snoop for admin

Lazy

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Lazy » Mon Apr 01, 2013 2:29 am

what is "irony"

what is "purposefully bad"

what is "please leave"

Baked Bads
Posts: 0
Joined: Sat Oct 28, 2017 10:55 pm

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Baked Bads (?) » Mon Apr 01, 2013 2:30 am

BartonFink wrote: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop: :snoop:

Optimus Prime Rib Sandwich

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Optimus Prime Rib Sandwich » Mon Apr 01, 2013 2:30 am

Lazy wrote:what is "irony"

what is "purposefully bad"

what is "please leave"
I'm sorry that you can't handle the unadulterated truth that others and I are spreading that you are uncultured ingrates.

Dong Strongly
User avatar
What I am now
Patreon supporter
Posts: 55
Joined: Mon Oct 30, 2017 11:47 pm
Gender: Non-binary
Location: Stuck in a public restroom

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Dong Strongly (?) » Mon Apr 01, 2013 2:31 am

JaceNV wrote: If you're familiar with SomethingAwful at all, this is basically just our version of FYAD. If you're not familiar with SomethingAwful, FYAD is the forum where this type of jackassery is quarantined because some people find it hilarious and it tends to spill out into other forums if you don't give people an outlet for it.
ahaha allow me to escort you into our secret ponygoons mensa section for smart people who have figured it all out™

btw if you dont realize how stupid you sound, maybe you should ask a friend to be honest with you for once

fake edit: u dont have any friends
Thicc like molasses thx 4 askin
:sweetielarm: Image :sweetielarm:

Timber72

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Timber72 » Mon Apr 01, 2013 2:32 am

Uh, I'm all for silly jokes but you guys froze my Firefox and I lost an email to a friend.

I'm not really all that upset, but that's kinda pushing it don't you think?

*Queue 80 posts that think I'm being a wet blanket and ruining everyone's fun yada yada I couldn't care less.

Dong Strongly
User avatar
What I am now
Patreon supporter
Posts: 55
Joined: Mon Oct 30, 2017 11:47 pm
Gender: Non-binary
Location: Stuck in a public restroom

Re: This is the worst April Fool's Day joke ever

Post by Dong Strongly (?) » Mon Apr 01, 2013 2:33 am

Twilight wrote:Uh, I'm all for silly jokes but you guys froze my Firefox and I lost an email to a friend.

I'm not really all that upset, but that's kinda pushing it don't you think?

*Queue 80 posts that think I'm being a wet blanket and ruining everyone's fun yada yada I couldn't care less.
get a mac you straight person 
Thicc like molasses thx 4 askin
:sweetielarm: Image :sweetielarm:

Locked